Hangsúlyozza ügyfeleinek, hogy szakmai hiba esetére biztosítva van! Erősítsa a megbízók...Tovább...
Mi a számviteli szakmai felelősségbiztosítás, mire terjed ki a fedezet?
könyvelői tevékenység,...Tovább...
könyvelői tevékenység,...Tovább...
Az alábbiakban részletezzük, hogy a könyvelői szakmai felelősségbiztosítást nyújtó biztosítók miként...Tovább...
2018.05.25-én hatályba lépett az egységes európai uniós GDPR...Tovább...
Aktuális hírek
Kárbejelentési segédlet az Allianz Biztosító Zrt.-hez
2020-04-15 09:13
Allianz Hungária Biztosító Zrt. könyvelői felelősségbiztosításra vonatkozó káresemény bejelentése
A biztosított a káresemény tudomására jutását követően haladéktalanul, de legfeljebb 30 napon belül köteles írásban bejelenteni a káreseményt, valamint köteles megadni a szükséges információkat, és lehetővé tenni a kárbejelentés tartalmának ellenőrzését.
A káresemény bejelentésének első lépése
Amennyiben káresemény érte Önt vagy Ügyfelét első lépésként mindenképp vegye fel velünk vagy az Allianz Hungária Biztosító Zrt.-vel a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén.
Hungarorisk Kft.
E-mail cím:
Telefon: +36 1 4540308, +36 1 3684779
Személyesen: 1036 Budapest, Pacsirtamező utca 7. 6/35
Allianz Biztosító Zrt.
E-mail cím:
Telefon: +36 1 4211421, +36 20 4211421, +36 30 4211421, +36 70 4211421
Weboldal: www.allianz.hu/ugyfelszolgalat
Személyesen: Az Önhöz legközelebbi kirendeltség valamelyikén.
A káresemény elbírásához bekérhető, szükséges dokumentumok
Kötelező dokumentumok listája.
- Az adózó és a Biztosított között, a káresemény időpontjában érvényes megbízási szerződés másolata.
- A NAV határozat teljes másolata.
- Biztosított cégszerűen aláírt felelősségelismerő nyilatkozata, valamint annak részletes indoklása, könyvelési hibák tételes felsorolása.
- A károsult igénybejelentése Biztosítottal szemben, illetve a teljes körű levelezésük.
- Az adózó által teljesített bírság, késedelmi pótlék átutalásáról bankszámla kivonat, átvezetés másolata.
- A kártérítésre jogosult neve, bankszámlaszám közlése, ahova a kártérítés utalható.
- Biztosított nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a károsult nem természetes személy vonatkozásában rendelkezik-e tulajdoni hányaddal a vállalkozásban.
- A Biztosított nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy az adózó nem természetes személy
- Biztosított nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy nem rendelkeznek ugyanezen kárra fedezetet nyújtó további biztosítással.
- A Biztosított nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a kártérítési igényt előterjesztő személy a biztosított közeli hozzátartozójának minősül-e.
Amennyiben készültek, bekérhetőek még az alábbi dokumentumok.
- A NAV vizsgálati jegyzőkönyvének teljes másolata.
- A NAV-hoz benyújtott fellebbezés másolata és az arra érkező válasz.
- Az önellenőrzés teljes dokumentációja.
- Amennyiben a Biztosított átutalta a bírságot, késedelmi pótlék összegét, az átutalás bankszámla kivonat másolata.
A káresemény elbírálásának ideje.
A biztosító a szolgáltatását a biztosítási esemény bekövetkezésének igazolásához, illetve a teljesítendő szolgáltatás mértékének meghatározásához szükséges adatokat, okmányokat, dokumentációkat a biztosítóhoz történt beérkezésétől számított 30 napon belül forintban nyújtja a károsult részére.
visszalépés...